Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Torsdagskväll

I går kväll bar det av till stan för en härlig tur i Jönköpings nattliv. Först bar det iväg till Pallas Ahtena där Hanna och Linnea hade beställt fördrinkar, som kom lagom till maten haha. Sen när jag skulle beställa cider med smak av granatäpple till maten trodde den galna människan till servitris att jag ville ha en frukt!!! Men hallå liksom, är en av kraven att bli anställd att vara allmänt virrig? men maten som jag åt pasta med kyckling var något av det godaste jag ätit.
 
Sen bar det iväg till tussen och en natt för några drinkar. Ange och Behar dök upp, vilken trevlig överraskning.
 
Sen var det dags för dans på Silver. Man kan bara säga såhär, det märktes att det var fullmåne....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0