Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Sponsrad video - Sponsrad Video: Mama - Official Trailer

 
Guillermo del Toro presenterar MAMA, grymt bra film som handlar om den skräckinjagande historien om två små flickor, Viktoria och Lilly som försvann in i skogen samma dag som deras mamma mördades. Deras farbror Lucas som spelas Nikolaj Coster-Waldau och hans flickvän Annabel som spelas av Jessica Chastain har letat efter dem sen de försvann. När flickorna flera år senare blir räddade av sin farbror och ska börja ett nytt liv efter det de varit med om märker de snart att någon eller något fortfarande jagar och hemsöker dem om nätterna. Är det bara flickorna som Lucas och Anabel har släppt in i sitt hem eller finns där något annat betydligt otäckare? Kan flickorna leva ett normalt liv efter det de varit med om?  
 
Detta är en övernaturlig thriller, som hel klart värkar vara värd att se. ooo jag älskar såna här filmer! Jag Kommer att se den någon gång när jag har tid framåt. Kan nog hitta någon helg framåt, någon som vill se den med mig! Mycket roligare att se film tillsammans ju: ) Köper riktigt mycket godis och kollar på en rumt läskig film, kan en helg bli bättre?
 
 
 
 
 
 
 
 
    
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0