Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Skum jobbdag

Hej på er!
Idag har jag jobbat. Ja skulle vara på en förkola här i Växjö. Jag gick till adressen som den skulle vara. Det var helt dött. Så jag tänkte, här kan det f:n inte ligga någon förskola. Jag pratade då med två trevliga tjejer som var ute med sina hundar. Jag fick då veta att denna förskolan ännu inte öppnat..... skulle öppna i augusti!!!!!!!!
Men snälla liksom.
 
Efter mycket om och men kom jag på att det hade blivit fel. Jag ´skulle vara på en annan förskola. När jag väl kommer dit finns det 11 avdelningar på denna förskolan. Så innan jag hittade rätt... jag var helt slut innan jag ens kommit fram.
 
Nu hoppas vi på en mer lugn jobbdag imorgon.
 
Ni två med hundarna, om ni läser detta.... stor chans. TACK FÖR HJÄLPEN!!! Jag var värkligen lost, så tack.
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0