Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Flätor

Hej igen!
 
Jag kom precis hem från en härlig promenad i vårsolen. Och kom då och tänka på en frisyrsom är jättefin till våren och sommaren, nämligen flätor av olika slag. Jag var inne och kollade lite på olika frisyrer och det finns hemskt mycket snyggt att hitta på med håret. Här är några av mina favoriter.
 
 
Frisyr 1. Jag tycker att denna frisyren är jättefin men jag vet inte om jag skulle komma på att försöka fixa den själv. Skulle behöva någon som hjälpte mig, någon frivillig? Annars tycker jag detta är en jättebra frisyr för poolparty, strand häng eller varför inte till en härligt sommarvarm shoppingtur.    
 
Frisyr 2, denna frisyren ha man kört med läge nu, men den funkar ju så varför sluta? ag tycker att den är jättefin och jag gillar att hon har lag till en lite större tofs till. Dessutom är frisyren lätt att göra, och det gillar jag. Jag gillar när man inte behöver stå en evighet framför spegeln, då har jag nämligen tröttnat för länge sedan.
 
Frisyr 3, Detta är jättesnyggt! men gud att fixa detta. Skulle ju ta en evighet att få det bra, och det har jag som sagt inte tålamod till. Men det skulle vara en jättesnygg frisyr om det är någon av er som ska på studentbal i sommar? Och till studenten med för den delen. Önska jag hade tänkt på de då. Men då var det bara långt hår som gällde.
 
Frisyr 4. Detta är en klassisk frisyr som alla kör med, jag också. Men den funkar och är jättefin. Kul att hon kör med uppsatt hår till, jag har inte tänkt på det och kört in mig på nersläppt hår med flätor, men detta funkar ju också. Dessutom funkar denna frisyren till mång olika outfits och tillfällen så som, stranden, festen, shoppingrundan eller varför inte till jobbet?
 
Detta är några av mina favoriter men finns massa mer man kan göra. Varför inte komma på något själv? Vem vet det kanske blir nästa stora tränad. Men göm inte att spraya för extra bra och hållbart resultat. Det kan nästa inlägg handla om. Men det finns massa bra produkter på marknaden så det är bara att hitta din favorit bland dem. Har du svårt att hitta så gå bara in i närmsta affär och be om hjälp så hjälper de dig.
 
  
     
  
  
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0