Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Phone house

Hej på er!
Hadde ni tänkt att byta mobil opreratör någongång i framtiden?. Jag var inne på
phone house och kollade lite. De skriver väldigt bra om hur man kan bära sig åt och vad man ska tänka på. Tänk på att inte binda upp dig under mer tid en du vill. Om du är osäker så har de en abonnemangsguide som du kan kolla på. Det går även att catta med experter på sidan. Det finns mycket hjälp att få för den som vill och behöver.
 
Jag har just nu 3 och är väldigt nöjd med det. De har bra motagning och bra service, tycker jag även om folk alltid säger det motsatta. Jag är pricis som de flesta andra besatt av min telefon så att den fungerar är jätteviktigt för mig. Desutom behöver jag den i skolarbetet, så den måste fungera. Jag tycker att 3 har lyckats med detta så jag är mer än nöjd, jag kanske inte kräver så mycket mer än att mobilen ska funka så det kanske är därför jag är så nöjd hehe. Just nu så ringer faktist min iphone haha, från just 3!! vad är odsen?? jaja de får ringa upp jag är upptagen med att skriva bra kritik om dem.
 
En sak jag kan bli galen på är dok när man själv ska ringa till 3, ja och alla andra företag också för den delen. Man kommer ju aldrig fram, "du har nr 133 i kön". Jaja just det. Men de har ju många kunder om man ska försvara dem med något.
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0