Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

outfits

Nu när det snart är vår så är det la dags att kolla in lite nya våroutfits. Eller vad säger ni? Jag var inne på
Wakakuu och hittade några riktigt snygga. De hade desutom massa kläder,skor och accessoarer att kolla in, så gör det.
 
Jag vet inte om jag är den ända som är jättetrött på snö och kylla och lägntar till våren? Det är jag förmodligen inte så jag tänkte att detta kanske kunde ge oss lite vårkänslor i denna MYCKET blåsiga dag.
 
Här är föresten några av de outfit jag hittade på sidan
 
 
Outfit 1 (längst upp till vänster) Jag gillar elegansen i denhär outfiten och att den skulle funka både till fest och till vardagen. Desutom gillar jag det svarta och stilrena. Och vi ska inte tala om det glitriga i jackan, det tycker jag är jättesnyggt! Ja en helsnygg outfit helt enkelt.
 
Outfit 2, även om denna outfit inte skulle funka lika bra till fest som den förra tycker jag ändå att den är elegant (gud villket ord varför använder jag det hela tiden.) Jag tycker att enkelheten i outfiten är jättesnygg. Desutom så gillar jag inte bara svart jag gillar vit med... eller jag gillar nog alla färger om de används på ett finnt sätt. Byxorna är desutom jättesnygga.
 
Outfit 3, detta är en jättesnygg vardagsoutfit om ni frågar mig. Jag gillar röda jackor, det är jättesnyggt. Skorna passar jättebra till de övriga plaggen. Ja finns inte så mycket mer att säga en att det är jättesnyggt.
 
Outfit 4, jag tycker att denna är jättesnygg! ovanligt va. Men jag gillar enkelheten och kläningen är jättesnygg. Desutom tycker jag att det är snyggt med stövlar till bara ben. Jag hade dock valt ett annat skärp. Jag tycker inte det gula är så snyggt i det samanhanget.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0