Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Min Lördag

Hej igen!
Dethär är min Lördag.
 
Kom pricis hem efter en tur på grand samarkand och sedan vidare på stan. Ja man kan ju säga så att jag inte behövde känna mig ensam på grand.... kollade genom alla butiker men hittade inget... brukar man ju inte göra på slutrean. Då är ju allt redan taget.
 
Sedan fick jag på bussen till grand att de hade halva priset på all köpfilm på hemma kväll. Så då fick jag ju smita in där en stund efter. Hittade filmen jag kom dit för och en till så jag är nöjd.
 
När jag var klar åkte jag ner till stan och fikade, var kört med att göra det på grand.
Bara jag som tyckte att de överdrev lite med grädden? Men pajen/kakan var god.
 
 
Sedan tittade jag lite nere på stan innan jag gick hem.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, mer grädde än kaka ju ^^

Svar: Jap, eller hur, trode hon skämta först: )
Sofia

2013-01-26 @ 19:35:27
URL: http://linneafridh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0