Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Film

Hallå på er!
Någon som behöver filmtips till helgen? Jag har ett, om ni nu gillar skräck/rysare lika mycket som jag. Jag var inne på en hemsida för att titta lite var de hade att ewrbjuda och jag fastnade för Twixt. Värkar rigtigt bra och läskig, det gillar jag.  Den handlar om en förfatare som kommer till en liten stad för en boksigneringsturné. Denna har la inte gott sådär jättebra hitils. Men det visar sig att det i staden har ägt rum ett mord, ett riktigt brutalt sådant. Så dänhär förfataren serr detta som en chans att skriva en riktigt bra bok så han börjar att gräva i detta. Men frågan är om han bara är nyfiken eller om det är så att han själv är inblandad på något sett.
 
Jag tänker hyra den till helgen iallafall. Vill du göra som ja så gå in på länken och kolla: ) Kolla in alla filmer här Annars finns det massa andra filmer du kan ta och titta in. Det är bara välja något. et finns även massa barn filmer, skort och tv så det är bara att välja det som passar dig bäst. Jag ska se om jag kan hitta några mer skräckfilmer som jag kan roa mig med till helgen. Kunde bli intressant, kunde ju bjuda hit någon som jag kan skrämma rigtigt odentligt.
 
 
 
Ha det bra. Nu ska jag snart till skolan så ni får ursäkta mig, jag återkommer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0