Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

rejta.se

Hej på er!
Nu har jag skrivit klart min uppgift till paruppgiften. Det känns skönt. Nu har jag hela dagen fri!
Viste ni att ni på ett enkelt sätt kan känna pengar på era bloggar genom att skriva och lägga ut omdömen från
rejta.se? Gå in och kolla, det är jättelätt.
Här är ett som jag har skrivit om just rejta.se.
 
 
 
Rejta.se
 
Jag har bara bra ervarenheter. Jag tycker att det funkar bra. Jag tycker det är synd att folk skriver så mycket negativt, så jag försöker skriva bra och positiva saker, blir ju mycket roligare att läsa. Desutom tjänar man ju lite extra pengar, är ju aldrig fel. Jättebra sida jag är glad att jag hittade hit.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0