Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Mobiler

Hej igen,
Jag tänkte skriva lite om ett minst sagt aktuellt ämne, nämligen
mobiler . Jag själv har en iphone och jag måste säga att jag är mycket nöjd. Alla säger att de gor sänder så lät och hit och dit, men jag säger "man får la vara lite försiktig så går de inte sönder". Att slänga telefonen i vägen kanske inte är världens bästa edde. Ta det lite lugnt med mobilerna gott folk. Desutom är de jättelätta att förstå och använda. Min farmor testade min mobil i somras. Hon tyckete den var jätttelätt att använda och ville köpa en själv, det är ett jättebra betyg. Desutom lyckades en 2 åring  vidarebefordra ett MEJL som var skickat till mig, och skicka iväg det som SMS till en av mina andra vänner. Det är en ganska avanserad process att klara av, så jag antar att iphones är ganska lätta att klara av. Måste dock tillägga att detta är en rätt smart unge. Jag föredrar iphone. Kommer att fortsätta med det en bra tid framöver.
 
Det ända konstiga med den är att ibland när jag skickar sms så tillkommer det massa konstiga ord i smsen, (tur att mina vänner är så förstående). Men det kan i för sig bero på att jag är för snabb och hård i händerna så att jag skriver något som jag inte hade tänkt skriva eftersom att telefonen är så känslig, Kan bero på det. Eller möjligtvis beror det på det. Tack för er förståelse med mina ibland konstiga sms.   
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0