Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

LAGERHAUS

 
Det har ju liksom blivit tradition att jag skriver lite om mina favo affärer eller sidor. Så här kommer ett sådant inlägg till. Jag var inne en snabbis på Lagerhaus här i Växjö och jag måste säga att jag älskar den butiken. De har ju allt! Både det man behöver och det man inte viste att man behövde. Butiken i Växjö är desutom så stor och rymlig så man kan gå där i timmar utan att bli utråkad. Jag är stamkund där hehe : )
 
Idag stod det föreläsning och paruppgift på schemat. Föreläsningen kunde jag ha varit utan. Och jag och Emely var så på hugget så vi var klara på bara några timmar, skönt att slippa det nu. Ska försöka få några jobb nu i veckan: ) Men först väntar en föreläsning till imorgon förmiddag.
 
 
 
 
 
 
En underbar butik med mycket bra utbud. Butiken är stor och rymlig med bra uppdelning på de olika delarna av butiken. Trevlig personal som ger bra service. Jag gillar butiken och jag är ofta kund där, rekomunderas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0