Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Hårvård

Hej på er!
Jag tänkte skriva några ord om hårvård. Ett problem som jag har eftersom jag plattar mitt hår så mycket (ja det är därför!!) är att håret lätt blir tort och slitet fort. Jag brukar använda mig av olika balsam för att förhindra detta. Det gör håret lite extra mjukt. Några som jag brukar använda är bla Paul Mitchell Tea Tree Lavender Conditioner. Det är ett balsam för torrt hår som jag tycker funkar jättebra. Desutom gör det håret välldoftande. Alla Paul Mitchells prudukter är föresten supper.
 
Sen brukar jag använda Michael O'Rourke Moisture Madness Conditioner. Håret får en helt fantastisk glans av det! Även detta är för torrt och även behandlat hår (färgat tex).  Det finns många olika prudukter även i denna serien. så det är bara att välja det som passar dig bäst: )
 
Prudukterna har jag hittat  och köpt på Bellbox   Du kan gå in och kolla själv, finns massa olika prudukter.
 
När man använder mycket prudukter till håret kan det lätt bli fett, köp då ett riktigt bra torrschampoo så är det problemet ut världen. Det funkar faktist jättebra. Desutom blir håret inte så slittet om du inte behöver tvätta det varje dag. Det är ju ett problem till som jag har, som jag nu har löst.
 
Här är föresten de balsam jag berättat om
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0