Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Fredagskväll

 
God kväll på er!
 
Nu har jag pricis ätet middag... det blev wok, inte helt ovanligt men jag bara älskar den rätten! Ni som inte vet, det är jätte enkelt recept bara lite nudlar och grönsaker, ta de som du gillar, och så lite kryddor. Tar mig 10 minuter att laga till så det är inget svårt och lite grönsaker har ingen dött av: ) Tro mig det är bara nyttigt och bra för dig.
 
 
Nu väntar jag på Kim. Hon måste komma och hjälpa mig att äta upp kladdkakan, annars äter la jag upp den själv, och det vore inte jättebra. Ha en bra kväll och helg allihopa det ska jag plugg på dagarna och mys på kvällarna.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din syster Ellen!!!

Stavningen haha

Svar: Strunt i den
Sofia

2013-02-08 @ 20:22:49
Postat av: Linnéa

Haha hur många gånger i veckan äter du wok egentligen? ^^

Svar: I genomsnitt en gång: )
Sofia

2013-02-08 @ 23:48:14
URL: http://linneafridh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0