Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

"Sponsrad video - "Dove - Real beauty sketches!"

Hallå!!
Du där, ja just du. Jag vet en sak och jag tror att du vet desamma. Du och jag vi är helt unika, vackra och helt fantastiska. Därför tycker jag att du ska se denna video för att få mer inspiration till hur du kan glänsa mer än du redan gör.
 
Denna videon visar hur kvinnor ser på sig själva och hur vi ser på varandra. Det visade sig att andra kvinnor ser en kvinna på ett mer positivt sätt än hon själv gör. Andra tyckte att en kvinna var mycket sötare och vackrare än hon själv gjorde.
 
I videon så är det en kille som ber kvinnor att beskriva sitt ansikte, han ritar utefter detta ett porträtt av kvinnan, utan att han har sätt hur hon ser ut. Han bad sedan en annan person att beskriva kvinnan och ritade av hur denna personen såg på henne. Det visade sig att bilden som kvinnan själv hjälpt killen att måla var mer "negativ" än den andra bilden, kvinnorna tyckte att de såg tjockare, ledsnare mm på den första bilden och gladare och lyckligare ut på den andra.
 
Detta visar att om vi kvinnor lär oss att se på oss själva så som andra ser på oss skulle vi bli lyckligare och gladare.
Din naturliga skönhet är det bästa du har, så glöm inte bort att du har den: )
 
 
 
 
 
  
   
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0