Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

"Sponsrad video - Bergs bärbara talkshow"

Hej igen!
Är det någon som hade tänkt att titta på Bergs bärbara talkshow på kanal 5 ikväll. Det hade jag i alla fall. För ni som inte vet så är det alltså Carina Berg som nu kör en ny show i ny kanal, kanal 5. Showen är färgglad och full med kändisar och härligt folk. Med sina vanliga ovanliga svängar, härliga inslag och upptåg kommer hon och hennes mycket noga utvalda publik att träffa kända svenska personer mitt i deras vardag, hur ser den ut för en känd svensk person?   
 
Jag bara älskar Carina Berg, jag tycker att hon är stött skön och jag har stått fram emot denna serien läge nu, jag har väntat och väntat, precis som många andra och nu är den då äntligen här. Gå iväg och skaffa lite godis eller poppa lite popcorn så sitter vi klistrade senare i kväll. Jag ka iväg och ta ut maten ur ugnen nu, så jag kan stoppa i mig lite mat och vara på g sen då. Vi hörs och ses
Hej då på er!
 
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0