Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Solskydd

Hej igen!
Nu när det snart är sommar är det många som kommer ihåg att smörja in huden med solskydd, men glöm inte att också skydda ditt vackra hår. Jag har tagit fram några bra schampo
som är bra för solbrända hår, hud och hårbotten.
 
 
Schampo 1, detta är ett jättebra schampo för solbrända hår. Det innehåller olja som hjälper håret att inte torkas ut pga. klor, salt eller sol. Det skyddar jättebra mot alla solens strålar om ni frågar mig, jag tycker helt klart att det är något att satsa på. Dessutom gör det håret grymt glansigt och vackert.     
 
Schampo 2, Även detta är ett mycket bra schampo att satsa på i sommar.  Detta schampo skuddar håret, men även huden mot den starka solen, jus därför tycker jag att det är kanon, man får båda i ett.  Håret och huden blir återfuktad efter att du varit i solen, skyddar mot UV- strålning. 
 
Schampo 3, Ett jättebra schampo, men ska jag vara ärlig så fastnade jag för flaskan hahaha. Men förutom att flaskan är snygg så gör det det det ska, skyddar ditt hr fån solen samtligt som det blir mjukt, vackert och glänsande. Grymt bra helt enkelt.
 
Schampo 4, Sist men inte minst, ännu en kanon produkt. Det skyddar håret mot sol, klor mm samtidigt som det skyddar färgen på håret. Så är du trött på hår som blecks i solen så har du nog hittat hin produkt. Dessutom så skyddas hårbotten som anas kan ta mycket stryk i solen.
 
 
 
     
      
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0