Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

HMs nya sommarkollektion

 
Nu lanserar HM sin nya  kampanj med den globala och populära superstjärnan Beyonce för att vissa upp sin nya sommarkollektion.  Men Beyoncés vackra röst och den vackra stranden i bakrunden är videon kanon. Och låten hon sjunger tycker jag är jättebra. The entertainer drog igång en show vid namn Mrs Carter Show World Tour den 15 april. Denna show kommer att vissas i tv och kommer då att visa upp delar ur HMs nya läckra sommarkollektion. Showen kommer också att vissas upp i annonser.
 
Det som HM vill ha ut av kampanjen är tycker jag helt fantastisk. Det är att alla tjejer stora som små ska kunna känna att de är och kan vara allt, starka, sensuella, maternal, rolig och flirtig. Och vem vill inte känna det liksom, det vill jag.  Alla kläderna från kampanjen kommer att kunna köpas i alla HM butiker i hela världen, men även på nätet.  Så det är bara att hålla ögonen öppna i din närmaste HM butik, det kommer jag att göra, jag kommer att ligga på låset varje dag.
 
Här är några andra outfits från HM som jag tycker är dö snygga :  )
 
Ha en bra kväll: )
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0