Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Så ont i handen, har nog fått skrivkramp

Hej på er alla mina underbara läsare!

Jag har suttit här hela dagen och skrivit examensuppgift... jag vet jättekul, det känns som jag skriver och skriver men aldrig blir klar. Har skrivit i två veckor nu liksom.

Och så har jag ringt min VFU lärare. Jag förstår ínte migsjälv, jag är så himla rädd för att ringa folk. Mina vänner går bra men när det är någon jag inte känner så bra.. jag är ju lugn och allt när jag pratar med personen, men det är just den tiden det tar att ta upp telefonen slå numret och höra signalerna gå fram som är så jobbig. Jag måste nog gå i terapi eller något.. ¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0