Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Redovisning

Hej på er!
Kunde inte sova inatt för jag var så rädd för redovisningen idag. Ja jag var riktigt rädd även om jag inte visade det.  Men jag tror att 90 % av min oro låg i att jag knappt visste vad jag skulle göra. Satt och läste halva natten tills jag somnade av ren utmatning vid ca 4. Sen ringde klockan halv nio.

Jag haltar mig iväg till skolan helt död och hoppas på att någon kan komma och kidnappa mig, ögonen kunde jag knappt hålla öppna. Kommer till skolan och pratar lite med de andra flickorna innan vi började, dem värkade vara lika nervösa som jag.

När jag stod där framme så trode jag att jag skulle svimma. Men när jag väll kom igång bara prata och prata jag. Jag fatar inte vad jag är så rädd för?? Det går ju jättebra varje gång!!

Men jag blir mindre och mindre rädd för varje gång så.... det kanske finns hopp för mig.


  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0