Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Melodifestivalen i Växjö på Vilda Arena

Hej tänkte skriva lite om den toppenkväll jag hade igår. Det var grymmt bra stämning, även om det tog lite tid för folk att komma igång. Jätte grymm design på schenen och catwalken som vad med var jättecool.

Bidragen

1. Sean den första banan - Sean Banan          SSS
Jag ger bidraget tre SSS för att det var en bra show och melodin i låten var rätt svängig.

2. På väg - Ablone Dots       SS
Jag tyckte att låten var ganska seg, den kom aldrig igång på alvar. Men kläderna var ganska häftiga.

3. I want to be Chris Isaak (this is just the beginning) - The Moniker         SSSS
Jag tyckete detta bidraget var rätt bra och jag fattar inte hur han kunde komma sisst. Bra och hippig låt.

4. The Boy Can Dance - Afro - Dite                 SSSS
De hade finna kläder och ett häftigt nummer och riktigt cola kläder, jag tycker att de borde ha blivit mer belönade för det än de blev.

5. Mystery - Dead by April        SSS
Låten är ganska bra, om de ändå ville låta bli detdär hårdrockandet så skulle de bli jättebra, men det är la deras sak, och dem gör det bra.

6 Salt and Pepper - Marie Serneholt       SSSS
Jag är ju inte pricis helt galen i denna tjejen. Men jag tycket ändå att numret var ganska bra. Finn show, bra låt och finnt glitter, men hon borde ha haft en glitrig kläning istället för dräckten som hon hade, om ni frågar mig.

7. Jag reser mig igen - Torsten Flink och revolutionsorkesten   
Tycker inte att denna låten är tillräkligt bra för att få några bra ord av mig. Det var dåligt och han såg drogpåvärkad ut.

8. Euphoria - Loreen      SSSSS
Riktigt riktigt bra. Bra och heftig show och riktigt bra låt. Denna tjejen kan gå långt.


Lite av mina amatör bilder från kvällen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0