Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Söndag: )

Hallå på er!!
Nu har jag visst inte hunnit med att blogga på ett tag igen. Ja skolarbetet har inte get oss mycket tid att vila direkt, det har varit upåpgift,vad tusan har jag skrivit (uppgift)dit och dit. Men nu kunde jag inte hålla fingrarna borta från tangentbordet längre.

Ska tillbaka till Växjö om några timmar för att kunna jobba med grupparbetet imorgon. Sedan är det en examensuppgift som ska skrivas också, så ni förstår vad jag menar va. Men man får ta en sak i taget och försöka beta av allt som ska göras.

Nu ska jag försöka få pappa att gå upp på vinden och få ner min jacka som slängde upp där för några veckor sedan.

Ha det bra, hoppas det inte dröjer för lång tid innan jag hittar hit igen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0