Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Neomi 1990 - 2006

Du var en människa med värme och med ömhet, du fyllde värden med vacker musik och din kärlek. Jag önkar att han kommit dig nära, det hade ju inte kostat mer en av hans tid. För nu finns du inte längre med oss men det känns som om du var här igår. Du satt här och sa massa fina saker om människor som aldrig gjort något för dig.
Sådan var du, hade för mycket kärlek för ditt eget bästa,
DU glömde ofta bort digsjälv, jag fick ofta påminna dig om att du också ska må bra.

Min vänn du är fantastisk på alla sätt och viss, och vi saknar dig här nu när du inte längre är med oss.


All min kärlek




Kommentarer
Postat av: Mell

Hej Sofia

Vad finnt det blev här. fin bakrund

2011-10-22 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0