Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Tisdag. Konstig dag och ösregn

idag vad det en rätt intresant dag, först kom jag försent till skolan för att ja.....
Sedan skulle vi skriva en träningsplan för kursen tävling med hund, Ange tyckte det tog för lång tid för mig. Förlåt Ange om jag är ganska noga med det jag gör: )

Sedan när jag och Ange hade varit och ätit en ikke godkänd lunch så tränade vi vi hundarna en liten stund. Sedan så skulle Ange springa rundan, jag fick ta tiden eftersom läraren inte var där!!!
och då börjar det självklart att regna, så var lite blöt sedan, sista gången jag tar tid på någon i ösregn!!!

Kommentarer
Postat av: ange

hahahah tack fia det var snällt ;)

2010-06-07 @ 23:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0