Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Shoping, bal, spruta:)

Hallå
Pricis hemkommen från stan, från en hektisk dag. Först vara det lite som behövdes köpas in och jag hittade nästan allt.
Sedan så var det daks att gå och kolla in flickorna när dem kom till balen, och det var jättevarmt!!
Så jag svimade nästan, så Hanna och Linnea fick springa och köpa vatten till mig, för jag kunde inte gå, var lite bortkopplad där ett tag, men det blev bättre bara jag fick i mig lite vatten.
Kraftig vattenbrist skulle jag tro. Skulle ha köpt vatten innan. 

Sedan var det daks för att ta sista sprutan med festingvacinet, det gick fort ut och in:)

Ska försöka få tag i lite bilder från balen:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0