Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Oj. oj nu har jag försvunnit igen...

Nu så har jag försvinnit ett tag igen, men nu är jag tillbaka, haha har inte haft tid att skriva massa saker att göra. Och så är min datta lite knäpp, den liksom flyttar runt orden och ibland så skriver den inte åäö. Detta inlägget har jag nog skrivit om tre gånger. Hopas att det funkar nu då.

Var på bi med Karro och Bella igår, nu hände det igen den skrev a istället för å på igår. Ska jag säja något om filmen nu då ja den var bra gjord och den var verkligen så att man hoppade till några gånger. Jag gillar ju det men det var lite för mycket även för mig. Och det var konstigt slut så det blir nog en film till.
Emily Blunt in The Wolfman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0