Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Student snart!!!!!!!!!!!!!

Hej på er!
Det är ju snart student, vissa säjer att tusan det är ju mer än en månad kvar. Men jag säjer en månad går tusan jättefort!!
När jag kollade runt lite så hittade jag lite kändisar klädda i vit, typ studentstill.
5. High School Musical-kändisen Ashley Tisdale i en vit klänning som hon rockar till med ett tufft skärp och bling kring armleden. Detta är Ashley Tisdale, hon kör en enlel men rockig still snyggt: )
Lydia Hearst ser ut som en sommaräng i vit spetsklänning med blomapplikationer. Boring..... Och detta är  Lydia Hearst och hon kör " brölop, bal" stillen. Stillit inte sant.
4. Amerikanska skådisen Amber Heard ser verkligen classy ut i sin skulpturala, vita klänning.  Amber Heard kör denna varianten, går kanske inte riktigt hem hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0