Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Lördag: )

Hej på er!
Har pricis fått i mig lite middag nu. Har varit hos Ange i Värnamo i hälgen. Vi hade en rätt intessant kväll igår om man säjer så: )
När vi var på restorangen så kunde dem inte lista ut vem som skulle ha villken dricka, och ändå frågade dem. Först frågade hon om det var Ange eller Hanna som skull ha, ja vad det nu var, det var ju Hanna. Men sen gav hon den till mig när hon kom tillbaka!!

Sen vad det ju detdär med killen från Dalarna haha. Kommer inte ihåg pricis hur det var men det var Hannas komentar som var det roliga. Hur som hälst han kom fram till oss bara sådär helt plötsligt.

Dalar kilen - Hej
Vi - Hej
Dalar killen - Är ni härifrån?
Ange - Jag är det.
Dalar killen - Och ni andra
Karro - Jönköping
Jag - Jönköping
Hanna - Mullsjö, och det ligger långt långt mm bort.
Dalar killen - Okej jag är är från Dalarna då
Vi - Okej

Snacka om diss alltså hahah

Om jag ska rabbla allt som hände får jag hålla på hela kvällen så jag slutar nu, men det hände så mycket mer konstiga saker.






Kommentarer
Postat av: ange

bästa kvällen hittils ;) fast du glömde en sak. en viktig sak.



( killar gillar brudar ) HAHAHAHAHAH

2010-04-17 @ 21:10:05
Postat av: Linnéa Fridh

Haha, Hanna är smart. Så blir man av med folk ^^

2010-04-18 @ 16:19:07
URL: http://linneafridh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Linnea, jaa Hanna är smart det är bara så: )

Ange, ja just det, det glömde jag, jag skaratta så att jag var tvungen att sätta mig ner: )

2010-04-18 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0