Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Kväll

Hallå vad görs??
Själv sitter jag och ska just setta på en dvd, något måste man ju roa sig med en kväll som denna. Ska låna någon ny skräckfilm och skrämma slag på mig sälv, underbart fråga mig inte hur det kan vara de, man måste nog vara skräckfilmsfantast för att förstå det.

Annas har jag ju som sakt varit hemma idag. När mamma och Ellen kom hem stak vi till A6, jag köpte några saer ( kan visa er imorgon men har inga laddade baterier till kamran ) det hade varit konstigt om jag inte köpt något, ellerhur.

Imorgon väntar en ridlektion på en jobbig häst och sedan utekväll med flickorna. Kommer att bli en händelsefull dag imorgon

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0