Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Snö.. som smälte bort och blev vatten

Okee idag när jag vakna så låg det ett vitt täcke över skogen åvnanför. Först så trode jag att jag kanske skulle gå och lägga mig igen pm ni fattar vad jag menar. men när jag fatta att det var sant, det vart snö ute så blev jag lite deppig.
Sen var det daks för skolan iallafall, Svenska och Religon som vanligt på Tisdagar. Jaa jag skulle nog ha stannat i sängen idag. Först massa snack om tal och hjärtan på Svenskan och sedan massa snack om Judendomen på Religonen.

Sen var det daks att gå hem och plygga Fysiologi, om hjärtat, lungorna, imunförsvaret, blodet och sådant ni vet. Jag försökte att få migsjälv att tycka att det var roligt, men det gick sådär.

Sen körlektion i att bromsa hårt och att köra på landsväg och så. Sen var det kö igenom Jönköping så jag missa bussen och fick ta taget en halvtimme senare. Gick iallafall fortare än om jag skulle tagit den sena bussen. Men nu är jag hemma iallafall.

Ha det bra sweete!!


Kommentarer
Postat av: Trinidaz

SV: Kul . Ha en underbar dag.

2009-10-13 @ 21:41:07
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0