Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Helgen

Denna helgen blev en rolig sv Tillsammans med Hanna och Ånge, oo gud allså.

När vi kom hem till Ange så åkte vi till stallet, Hanna skulle rida Akella. Oo gud det såg roligt ut, Ett förslag rid Inte I för stora Gummistövlar. Hahaa

Sen åkte vi hem och gjorde oss klara för kvällen, sen drog vi ut lite mat och dricka på Harrys sen var det klippt, flummkväll. Förs fick vi vänta låt på maten sen när den vell kom in så upptäckte Hanna att det var ost på saladen hon hade bestält, sa då bestälde hon i ny mat. Haha dem tyckte nog att vi var lite jobbiga. Sen Drack vi Päroncider också.

Här är då salladen som det var ost på, jag tyckte den var god iallafall, hed det Hanna kanske också gjort om det integ Varit ost på.

Och på Harrys hade dem världens spökliknande tovalett, jag tror Att det spöka Där Och det troda Ange med, min kompis berättade igår Att När hon var der med sin kompis Så började hon Att danska Värsta vilt Där inne, och tro mig den tjejen dansar Int . Och Då kom jag på en sak, sa Int Ange Att Hanna Börja dansa Där inne Också joo det sa hon. Kusligt jaa, det var kanske lite cidens fel Också ¨, men ändå
Det är Harrys i Värnamo som jag snaka om.

Sen så var det massa Flumm Hemma hos Ange hela natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0