Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Söndag!

Hej jag igen!
Vill ni nu vet typ vad jag har gjort idag nu då?
Okeej, typ inte så mycket faktist njutit av solen och värmen. Och så har jag nog blivit lite brunare : )
Eftersom att jag har haft en nygjord tatuering på axlen har jag inte kunnat sola ryggen innan. Så nu måste jag sola ikapp.

Igar hade vi familjedag på skolan. Alltså en dag som folk får komma och titta på våra djur. Vi hade bla fiskedamm, ponnyridning och caffe. Och så vad det några som guidade. Jag och några till hade hand om ponnyridningen, det är mer stressit än det låter, massa ungar som springer runt, pratar hela tiden och så hästar som bara ska äta gräs. Och så om inte det var nog massa små ungar som först ska rida, sen när dem väll är uppe så ska dem inte det längre.
Men det gick rätt bra vi fick in rätt mycket pengar också tror jag : )
Dem pengarna går till våran student nästa år. Att ta studenten kostar ju rätt mycket nu för tiden.

Och sen på kvällen var det daks för rix fm i Jönköping! det var ju så finnt väder så det var mycket folk. Bussen var typ jättefull när jag och hanna åkte in. Och sen var hela parken runt sceen helt proppfull.
Men det var faktist bätre förra året, måste man ju säja. Och så var det nåfra tjejer gämte oss, dem var värkligen jättefulla, dem knuffades och skrek, så fick man inte ont i öronen av musiken så fick man det av dem. Men det var ändå kul, vi hade jättekul. Kan ladda upp lite bilder senare.

Nu är det inte långt kvar av denna terminen sen så är det bara ett år kavr. Gud vad tiden går fort. Var ju inte längesen vi började ettan. Och nu är det bara några saker till som ska fixas innan sommaren, sen är det tack och bye bye.

Jag skulle igentligen behövt städa idag, men det får vänta till imorgon ligger ju så skönt här

Ha en bra söndakväll

Kram Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0