Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Praktiken klar!!

Så nu är praktiken klar och på Måndag är det bara att snällt gå tillbaks till skalan. Och då är det bara tre och en halv vecka kvar tills sommarlovet!!!! och London!!!!.

Så nu är jag väldigt uppot, bara det inte händer något nu för det gör det alltid när det känns bra eller hur!?

Som sakt nu är praktiken klar, det känns att man har annvänt kroppen i arbetet, min kropp är inte byggd för att mocka 23 spiltor varje dag i 4 veckor, ryggen och nacken värker, men det är skönty på ett sätt nu vet jag att jag värkligen har arbetat.

Kram på er alla

Sofia


Kommentarer
Postat av: Mel

Hej på dig med sötnos: )



Nu är jag hemma igen: )

2009-05-11 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0