Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Tjejkvällstime

Heej
Jag har haft flickorna här ikväll, Karro och Hanna. Vi har haft en nice kväll, vi ha snackat en massa OCH Skrattat åt roliga klipp på youtube.. det är bra att göra det ibland, ha kul så blir det jobbiga inte lika jobbigt.

Flickorna har pricis gått, Hanna skulle gå upp tidig imorgon så hon skulle hem. Eftersom jag har slängt ut hela familjen ikväll så är det alldeles tyst, och här sitter jag och skriver nu då..

Jag stötte på världens hämskaste människa idag, två gånger!!!! En gång på väg till bussen i Tenhult och en gång på busshållplatsen på cigaren. Första gången gick jag och kollade ner i marken och tänkte:
Kolla ner i marken, kolla ner i marken, hon känner inte igen dig, hon känner inte igen dig. OO gud måste hon dyka upp överallt!!!!!!
Ni som inte vet, jag snackar om en lärare som jag hade en gång xxxxxxxx xxxxxxx, jag hatar henne för olika saker, vill ni veta mer får ni fråga, men tro míg det vill ni inte!!

Det var sol över Jönköping idag!!! Nu äntligen kanske vi kan få lite vår, det skulle vara skönt och på tiden. Inga mer kala snötäcken nu utan varma soliga löv, sommar täcken, oj det lät konstigt

Ha det bra vi ses!!


Kommentarer
Postat av: silvia

taack detsamma! :D

2009-03-21 @ 11:34:43
URL: http://silviap.blogg.se/
Postat av: silvia

taack detsamma! :D

2009-03-21 @ 11:34:47
URL: http://silviap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0