Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Varm sommardag blev ännu varmare!

Hallå på er!!!

Idag har jag jobbat i sommarvarmen, vad ska man säja, ja både buu och bää. Jag är på djurskukheset då och gör min praktik, för att dem inte kunde ta imot mig när den riktiga praktiktiden är. Och det är kul, jag går ut med hundar, matarhundar, kollar på när vetrinarerna och djurskukvårdrna gör undersökningar och Operationer. Det är riktigt intressant och kul, så det gör inget att det är långa dagar och jättevarmt. Som om det inte redan var tillräkligt varmt så gick luftkonditioneringen sönder så det var ju sådär 35 grader inne!
Men man får inte klaga, då blir det bara jobbigare. Dem som det var mäst synd om var ju djuren.

Nu sitter jag och kollar ut över det soliga landskapet och hoppas att det håller i sig, tro det eller ej. Ni får hoppas med mig.

Nu längtar jag till helgen, då ska jag bara lata mig, bada och sola. Det ska bli SÅÅÅÅÅÅ skönt.

Nu får ha det så bra, det ska jag.

Jag är så lycklig
Ses!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bra att du trivs, det blir ju som du sa så mycket läyyare då: )

2009-06-28 @ 21:34:41
Postat av: Jonna

Hållå varför kom inte mitt namn med, lättare menar jag

2009-06-28 @ 21:35:50
Postat av: Mel

Hej på dig lilla sötnos, ja har det såååå jättebra nu : )

2009-06-28 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0