Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Gammla vänner

Halojj!!!!
Nu är jag hemma från jobbet, har jag varit i en timme typ.
Det var mycket idag, många som liger inne.

Jag satt och tänkte lite på bussen, kanske därför jag inte märkte att Hanna var på samma buss, hon märkte ju inte mig heler iförsäg. Vi satt på samma buss hur länge som hälst utan att märka varandra!!

Det jag tänkte på vad, eller den jag tänktre på var en gammal vän, vi har inte sätts på en himmla massa år, men vi har skrivit lite till varandra, men dem sista åren har det liksom lakt av, vi har inget att snacka om längre. För så snacka vi om allt, gämmt, vi gick inte att skilja på. Vi har väll helt enkelt växt ifran varandra. Nu är vi så olika, finns inga likheter längre. Det känns hemskt att säja det men vi behöver inte varandra längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0