Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Galna bilförare här och där

Hallå där igen!
Idag när jag satt på bussen in till stan kom jag på mig sälv med att sitta och klaga på alla som kör bil och så på han som körde bussen förstås. Jag som hade låvat migsälv att aldrig göra det igen efter jag var i London!!
För gud där kör dem värkligen som riktiga galningar. Var ju en fara för livet att gå över gatan. För ni förstår att man kan bara gå när det är grön gubbe, det är ju klart förstås. Och när det sen blir rött sä kör alla bara. Har man då bara kommit halvägs ´över så för man springa för att inte bli överkörd. Lite för mycket bilar på för små ytor.
 Här är en kille, eller bil som har blivit offer för Londons hårda trafik, gud vad jag skratta när han kom åkande!!





Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha

2009-07-01 @ 20:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0