Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Trög fredag

heej
Vet ni dem sa ju att det skulle bli snöstorm... nog var det storm alltid, men någon snö kom det inte( jippi) men blåsten såg till att jag var vaken hela natten.. så ja det blev en rätt trög dag i skolan för min del. Vi hade tre timmar Djur i park idag. Våran lärare pratade massa om foder till djur i park. Det var inte det att det var tråkigt på något sätt, men när man knapt kan hålla ögonen öppna så är det lite svårt att hänga med på vad hon säjer.
Och så skulle förstås min Ögoninflammation som inte riktigt har försvunnit vara vär och spöka med.. och det gjorde det ju inte lätare att hålla öggonen öppna.  FInns ju inget mer pinsamt en att inte kunna vara vaken på leksioner.

Nee nu kommer min kusin hit om några timmar så jag ska sova lite tror jag.. lär inte bli svårt.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0