Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Helgarbete

Hej på er!!
Jag och Ange har helgen på djurvården denna helgen. Det gick bra. Vi trode vi var efter i tid men vi blev klara en halvtimme innan... jag har kommit på att jag är lite rädd för fåglar. Men det gick ju hyfsat bra idag... jag vet inte hur många gånger vi fångade fåglar. Dem var inte på våran sida. Dem flög alltid ut när vi skulle in med vatten eller matsdkålar.

Och så vägrade kaninerna vad i sin´bur. På något konstigt vänster så lyckades dem ta sig ut... under galret!!! Kan ni fatta det någon?
och så ska dem ju alltid vara med överalt så dem var ju inte lite ivägen.

Och som om inte det var nog så var ju kranen i fårstallet sönder... jo vi upptäkte det... attans vad det läkte över hela golvet. Så vi ringde Linda ( våran lärare) och hon kom upp och fixade det. Hoooo

Men vi hade kul..

Hej då på er

all kärlek till er!!

Kram från Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0