Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

hej hej, väldens lamaste Onsdag

Tja på er, hoppas att earn dag har varit mer meningsfull än min. Vi hade sovmorgon idag, första leksonen började 9.35, en jag vaknade en timme för tidigt, jag vet en hel timme!
Så jag fick gå runt som en osalig ande här på morgonen. Jag vet jag skulle ha kommit på något att göra.

Första leksonen hade vi lärtid, en sådan där meningslös lektoin som man aldrig gör något på. Jag och Karro försökte iallafall göra något, försökte jobba lite med progektarbetet, men det är väldigt svårt att få något gjort. Det ända vi kom fram till var att vi skulle jobba med ämnet " hundar inom vård". och att vi vill veta hur dem arbetar och tränas.     Denna leksonen blev ju inte mindre lam av att den läranren som vi skulle ha haft var sjuk. Så vi hade en annan, xxxxxxxxx han är verkligen världens lamaste. Detta skulle ni också se om nig såg och lysnade på honom någon gång.

Sedan hade vi Svenska, det var ungifär lika lamt som det brukar ( använder jag ordet lamt mycket?) Vi fick ett papper med frågor som vi fick förra gången när vi tittade på Hamlet när han sprang genom skogen. Frågorna på papret var väldigt flumiga. Det stod, fast med andra ord, hur är det att vara död, hur ska jag kunna veta det jag har aldrig varit död..
Sedan vill alla att vi skulle kolla på den delen av Hamlett när han håller i en dödskalle och säjer vara eller inte vara det är frågan? Ja ni vet. Och då blev alla väldigt ledsna över att han inte hade någon dödskalle utan stod framför en spegel när han sa det... sen så krmade han och kysste en tjej som han sedan tryckte in i en spegel och sa att hon skulle gå i kloster... väldigt intresant.

Nu har jag skrivit väldigt mycket känner jag, och inget intresant. Så det är någ bäst att jag slutar nu.

Ha det så bra vem du nu är!


Kommentarer
Postat av: Anonym

okee ja det lårter värkligen lamt... ha det så bra:)

2009-01-28 @ 18:03:01
Postat av: Kimmie

Det var jag som skrev

2009-01-28 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0