Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Fotomoddeler



hej vi tog skolfoto idag
Det finns inget som är så häktigt som den dagen man ska ta det.. alla ska fixa häret och allt på den lilla tiden man har på sig ... och vi är ju typ bara tjejer i klassen med bara en kille... sen när vi väll var klara så stod alla framför speglen i idrottsalen också!!! ( det var där vi tog kort..) Som sakt alla stod och trängdes framför speglen i fem minuter till... det gjorde jag också så tro inte att detta är klagande... det är inte mitt jobb huuuummm.......... men håret såg ju bra ut också.

Sen hade vi svenska.. jag bästämde mig för att läsa ut min bok.. skriet från vildmarken.. det är ju en barnbik som Linnea säjer för tusan.. men den är riktigt bra för att vara en barnbok.. kan rekomendera den till alla ni därute... hundens kärlek till sin sista ägare innan han blir en vildhund gjorde mig riktigt rörd.. som när han hoppade ut för att stypp för att ägaren sa till honoom att göra det... eller när han dödar fem män på några sikunder för att dom har mödat ägaren.. det var ju lite barbariskt också.. men det var ju bara av kärlek han gjorde det..

sen hade vi matte matte B.. någon som är bra på matte som kan förklara jag fattar ingenting.. funderar på att hoppa av matten men jag får se.. kanske fortsätter..



sähär såg jag ut idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0