Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Vanlig tisdag!

Heej
Vanlig tisdag idag vilket betyder, Djurvård hela dagen, jiiiii´ppppiiiii, Skulle vara på tropiken, du vet där alla ormnar ödlor och groddjur finns. Först hade vi en lång och rätt onödig genomgång om vad som skulle göras... srn vad det daks att börja, skulle skura glassvägarna in till Regnskogstirariet, där vi har boaormnarna, det var nog inte gjort på ett litet tag... blev ju bara smytsigare ju mer jag skurade.. Hade en teori leksion med Linda den efter lunch med..
Ses







Såren från för kommer tillbaka när man minst annar det. Hur kunde ni göra så mot mig!!! Såg ni inte vad jag led.. Men det var vell det som var meningen förstås... Skulle inte ha låtitt er plåga mig så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0