Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Häktig dag!

Heej på er.. hoppas ni mår bra för det jag nämligen inte jag, känns som om jag har hjärnskakning men har inte slagit i huvudet, tror att det är något konstigt virus. Har varit lite häktigt idag också så kan vara det. Jag sov till halv 12 så var rätt utvilad men det blev jobbigt endå. Först gick jag en långpromenad med mamma, det ar skönt. Sen skulle vi gå på bio, men först gick vi lite på stan, jag mamma och mormor, det var mysigt. Var och fikade drack latte med väldigt överdriven chocklad smak men den var god ändå. Men behöver ju inte överdriva. det var tyst och lungt.  Alla affärer runt omkring har typ slagit igen, man kan ju undra varför..... nä jag kan inte komma på någon anledning. Hur som hälst det var mysigt, sen gick vi till bion, såg mammma MIA den var riktigt bra faktist.. brukar inte gilla kärleksfilmer annas men denna var bra.. hade hört av polare att den var sådär men jag älskade den<33 Har lovat en kompis att gå på den igen, så då får jag se den igen: )
Ha det bra

Ny går jag och lägger mig har så ont i huvudet, god natt

 BRA BRA BRA GÅ OCH SE OM NI INTE REDAN HAR SÄTT DEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0