Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Från mörkt hål..... till lycka

Inget eller ingen hindrade dig, du tog allt som fanns hos mig.. mina vänner, min rätt till att må bra, min självkänsla, mitt självförtroende, och mest av allt min stolthet.Eller nej inte mina vänner för riktiga vänner stannar kvar. Jag var mörk, svart och nere och längst ner i det mörka hålet. Det är då det är bra att ha vänner som stannar kvar, då kom det in en tjej i mitt liv, eller hon hade funits i mitt liv länge, men hon fick mig att slå tillbaks, hon fick mig att förstå att dom inte fick plåga mig mer... och ja du hade rätt. jag reste mig och idag har jag kommit upp till utan på det stora mörka hålet. Nu är allt bra och det är tack vare dig Hanna tack. 

Kom ihåg att mobning ALDRIG är okej. Slå tillbaka.. lårt det inte rulla på som jag gjorde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0