Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Praktik

Hej på er.. Vad händer?
Jag har tilbringat morgonen på min praktikplats.
Vi har typ badat och klippt en ursöt lite pudel...
Ägaren sa att den skulle vara arg och dum, men det var den inte någonstans.. hon var ju jättesöt och ursnäll.. ville vara i famnen hela tiden. Sen fick vi gå tidigare för att dem skulle stänga tidigare... sen fick jag springa till bussen jag slutade 13.25 och bussen gick 13.28 snacka om stresit.. men jag han som vanligt....

Hej då ha det bra...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Var är du någonstans?

2008-11-04 @ 21:42:10
URL: http://www.linneafridh.se
Postat av: Sofia

På framtassen:)

2008-11-05 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0