Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Kall snödag i November

Hej på er!!
Var första dagen i skolan efter praktiken idag. Och det var snöstorm. När jag var på väg till skolan trodde jag förrst att jag skulle blåsa bort eller då av sköld eller något. Halvägs så stötte jag på tre frusna tjejer, Karro, Hanna och Linnea.. Husqvarna vägen har aldrig varit så lång förut.. det kändes som om den bara blev längre och längre.. men den tar aldrig slut.

När vi väll kom fram så skulle vi ha klassråd... i nytt klassrum, det var tur att Karro var med annas hade jag gått fel.. Vi skulle rösta fram årets Lucia, och sen gjorde vi en sådandär lapp som man görr varje år om vad man tycker om skolan, det är en såndär meningslös grej som man gör varje år.

har kollat lite på tatoeringar idag också, har nästan bestämt mig... KARRO KAN DU INTE SKICKA EN BILD PÅ DEN DU SKULLE HA!  Jag ska försöka få fram på den som jag har kollat på.. 

Aj har ont i magen.. tusan också har värkligen inte tid att var sjuk nu har så mycket att göra..

All kärlek till er

Ni får ha det så bra!

Kram Sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0