Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

New Yorker

 
 
Hej på er, visste ni att New Yorker just nu har en ny cool  kollektion , allt för sommaren. Du kan kolla in den på deras hemsida www.newyorker.de/se/mode/. Allt för att få en bra och härlig inspiration till vad du ska köpa för plagg nu till sommaren, varför inte ett par nice  jeansshorts eller en fin klänning. Hemsidan är full med härliga plagg så det är bara att välja något som passar dig. Jag vet inte hur det är med er men jag älskar att springa omkring barfota på stranden i klänning eller  jeansshorts, jag antar att jag inte är den ända. Strandpartyn blir ju alltid lite bättre om man har några nya kläder att sätta på kroppen, inte sant? Tänk på alla partyn och grillkvällar i sommar... visst skulle det vara kul och skönt med lite nya kläder, det tycker jag i alla fall. Nu ska jag föresten snart göra mig klar för grillfest ute i parken ikväll, ska bli kanon och jag hoppas att era kvällar blir lika kanon i sommar, se till att ha en riktigt bra sommar nu, för det ska jag när väll alla tentor och skolarbete är är klara för i vår.
 
JA, nu kom solen fram bakom alla mörka moln, jag vite väll att den skulle hitta fram i alla fall. Ha det bra så hörs vi:  )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0