Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Sälja guld

Hej!
Visste ni att man hur lätt som hälst kan byta in gammalt guld och få pengar för det. Gå in och titta själv. Det är hur enkelt som helst, du går bara in till närmaste butik eller så beställer du en guldpåse och skickar in guldet, denna guldpåse beställer du lätt på hemsidan och den är helt gratis.Och den är försäkrad upp till 100 000.Butikerna finns i Malmö, Helsingborg och Lund om du vill besöka någon av dessa, annars går det som sakt bra att skicka in guldet.   
 
Om jag nu hade något guld att sälja skulle jag göra det och sen shoppa loss som en dåre i London senare i vår. Skulle ränsa varända butik, kommer jag la göra ändå, vem försöker jag lura :).  Men jag skulle kunna bjuda tjejerna på dyra drinkar när vi går ut och festar, skulle ju vara nice, då skulle vi någ årka med att dansa lite längre in på natten desutom. Desutom skulle vi kunnat åka tazi istället för tunelbanna, det skulle också vara nice, slippa trängas med folk.  Ja London kommer att bli kanon, med eller utan pengar från guld.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0