Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

På stan

Var på stan med Linnea och Karro idag. Dem skulle köpa prisent till Ange... oo here gud säger jag bara.... men vi lyckades tillsist.

Vi hade en rolig stund minst sakt.

Jag - Men vi ska ditt åt.
Linnea - Jaa.
Karro fattar inte riktigt det och börjar åka ner för rulltrappan istället.
- Jag och Linnea( mest jag) - Karro kom tillbaka!!
Karro rolig som hon är börjar att springa upp för rulltrappan igen ( hon lyckas faktist med att komma upp. )
Jag lovar om jag hade filmat det och lakt upp det på youtube det skulle få 10 000 träffar på en gång!!
Haha det var riktigt kul.





Jag - men jag kan ju inte ha en kille som har samma namn som en av mina tjejkompisar!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0