Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Melodifestivalen igen

Hallå igen efter att jag hade kommenterat melodifestivalen för föra gången så blev folk lite arga för att jag inte gjorde det förra veckan, men tyckte inte att det var värt det senast. Men jag får vell göra det nu då så ni inte blir allt för arga.

Sibel - Stopp.
Låten är ju kanon, men varför ar det massa blåa dykare där, och vad hade hon för ful kläning. Det är ju synd för jag tror att det hade gått bättre om hon hade tagit bort det.

Py Bäckman - Magisk stjärna
Men snälla människa vad gör du!! Vad tusan var det!! Varför hade hon så fula kläder och varför hade hon Harry Potter solglasögon???
Fy tusan!!!

Neo - Human frontier
Ja det var ju rätt bra. Bra och fin låt. Bra

Lovestoned - Thursday
ja var rätt bra. Helt okej, har inte så mycket annat att säga.

Anna Bergdahl - This is my life.
Det var ju bara så finnt, och jag vill ha hennes klänning, fiksa det någon.

Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar
Mm rätt bra men lite för gammalt, känns lite 1999

Noll disciplin - Idiot
Villket namn på en låt, men låten var rätt bra men inte i melodifestivalen!

Peter Jöback - Hollow
Tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0