Läs mer och beställ HBO! Sofia, på en liten bit av världen -

Test av maskarer

Jag har testat några maskarer under detta året, mäst för att hita någon som jag värkligen gillartänkte berätta lite om resultatet. Jag har kommit fram till att
Maybellines passar bäst för mig.

En av dem bästa jag testade var Maybellines klassiska rosa och gröna mascara Great Lashes. Den är lätt att använda och täcker bra. Och ger fina fransar utan att klumpa sig. SUPPER!!!



 Nästa som jag testade var Define -A-  Lash. Den är också bra men lite " slö" liksom man får ta mycket maskara för att få bra resultat. Bra men inte lika bra som den andra.


Den sista som jag testade var the colo ssal volum expres maskara. Den år faktist väldigt bra, fin färg, mycket volym, och lite klumpar. Jag den är bra SUPER!!



Kommentarer
Postat av: sara

Maybellines Great Lashes är toppen bra... Det är den enda jag använder

2009-09-13 @ 21:23:21
URL: http://sarainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0